De obekväma

Nog för att jag gillar Underbara Clara men jag visste inte att vi tycker riktigt så lika. Om du inte har sett hennes program i dokumentärserien De obekväma så tycker jag att du ska se det på en gång. Där ger Clara sin syn på arbetslinjen, konsumtion och det kapitalistiska system vi lever i. Och jag skulle liksom kunna ge er länken och sen var det klart. Då behövde jag inte säga mer. Men eftersom jag är den jag är kommer jag att fortsätta med det så klart.

Men se dokumentären och kika för all del in på Claras blogg också och om en inte är så sugen på husmoderliga inlägg med blommor och färgglada tyger så gå direkt på kategorin Clara ryter ifrån. Det är där guldkornen kommer.

Kommentera

