Naked lips

Bild lånad från nakedlips.se

Bild lånad från nakedlips.se

Är det bästa som har hänt mig i ceratväg. ”Så rent att man kan äta det” säger företaget och efter att jag upprepade gånger vaknat med en tjock hinna av mitt väldigt onaturliga cerat i munnen på morgonen, då jag uppenbarligen slickat i mig allt jag smörjt på läpparna föregående kväll, insåg jag att jag var tvungen att hitta ett ekologiskt cerat. Jag förväntade mig ingenting så döm om min förvåning när det verkligen var bra. Det mjukgör och återfuktar. Och luktar gott. Jag är frälst och är så nöjd med att ha hittat ett cerat som jag kan slicka i mig med gott samvete. Kokos är favoriten hittills!

Kommentera

