Resultatlista juni

Så var det dags att utvärdera juni månad.

In

1 kruka (för 5 kr till min basilika)

1 tröja (precis en sådan jag provat men varit för snål att köpa, nu köpt begagnad)

1 scarf (en liten en jag letat efter länge)

1 tv (gåva från jobbet till sonen)

1 dvd-spelare (gåva från jobbet)

1 skjorta (till sonen eftersom jag hittade en exakt likadan som han har nu (och gillar) på loppis i en större storlek)

1 bok (present)

1 visp (eftersom den förra gick sönder)

 
1 kastrull (istället för den i teflon)

1 bunke (rostfri istället för plast)

1 litermått (som jag länge tänkt skaffa)

1 tygstuv (för en femma)

1 glasburk med vacuumlock

1 nytt munstycke till vattenslangen

Ut

Plastburkar

Med min stora garderobsrensning i åtanke är det kanske inte så konstigt att det inte finns fler saker på ut-kontot. Jag har inte särskilt mycket mer saker än att jag använder dem och det jag skaffar mig är sådant som behövs snarare än av shoppingbegär, så även denna månad är jag nöjd med utfallet.

Comments
One Response to “Resultatlista juni”
  1. lenaericsson skriver:

    bra jobbat! 🙂

    Gilla

Kommentera

