Resultatlista juli

Redan 1 augusti. Sommaren flyger iväg.

In

Glaslåda till matförvaring

Ekologiska tandborstar

Parasoll (som jag fick gratis)

BH (min favorit har hängt med i över sex år så nu var det verkligen dags)

Strumpor (för att jag behövde)

Nattduksbord (begagnat så klart!)

En prenumeration av KP (för att min son behöver uppmuntran att läsa)

Dynor till utemöblerna.

Ut

Fler plastgrejer: muggar, lådor, hinkar etc.

Dricksglas (för att jag har alldeles för många)

Temuggar (för att de även om de är fina är alldeles för små och omöjliga att hålla i med hett innehåll)

Gammal favorit BH

Tja, det är ju fler saker in än jag hade tänkt mig, men det är ju egentligen bara dynorna och tidningen som är ”onödig” shopping så jag är nöjd ändå.

Kommentera

