Resultatlista augusti

In

Trasmattor (gåvor)

Dynor till utemöblerna

Tavla x 2 (till  mina tomma väggar)

Pläd att täcka soffan med

2 par tights

Klänning (begagnad)

Väska (begagnad)

Sjögräsmatta

Palm

Spaljé

 

Ut

Emaljerad gryta (för att den inte är säker att laga mat i :-()

Taklampa (för att jag inte hittar någon bra plats till den och den var ett impulsköp)

Böcker (som är färdiglästa och kan få komma någon annan till del)

Leksaker (som är färdiglekta och kan få komma någon annan till del)

Mer plastburkar

 

Aj då. Den här månaden vann in-sidan men bortsett från dynorna (som jag strängt taget hade kunnat leva utan) så var det inte några onödiga köp. Klänningen och väskan skulle i och för sig kunna kategoriseras där med tanke på att jag har både kläder och väskor så att det räcker och blir över, men i och med att de var begagnade och vare sig belastade miljö eller ekonomi i särskilt hög grad utan endast nödvändighetsprincipen så tycker jag ändå att de är godkända. Framför allt med tanke på att jag därmed tänker se över min garderob och mina väskor framöver.

Comments
2 Responses to “Resultatlista augusti”
  1. Hanna skriver:

    Nu blir jag nyfiken på den emaljerade grytan, varför är den inte säker att laga mat i?

    Gilla

Kommentera

