Resultatlista oktober

Nä men vet ni? Jag har ingen ordning på min lista och känner mig lite stressad över att det redan är tredje november och så ska det ju inte vara så här får ni den som den är. Allt är inte med, vare sig på in eller ut, men nästan. Och nästan är gott nog för det bestämmer jag. Jaharå!

In

1 systemkamera (sedan länge planerad och nu äntligen inköpt)

1 köksassistent (också sedan länge planerad till mitt brödbakande)

Diverse födelsedagspresenter till sonen, främst böcker

3 metallbunkar (second hand)

Stickor (bambu)

En hel hög fådda kläder

1 matlåda i metall (second hand)

1 slev i metall (second hand)

1 sällskapsspel (Rappakalja äntligen, begagnat så klart)

8 knoppar till ommålad byrå (nya förvisso men byrån får ett tredje liv)

1 kattleksak i plast (inte nödvändig, ekologisk, begagnad eller plastfri och kattuslingarna gillar den inte. Bakläxa på den)

1 utgallrad årgång av inredningstidning från biblioteket (högst nödvändig och på downshiftingvis)

Ut

3 fleecefiltar (nu får det vara slut med plastpartiklar)

1 mycket vacker slev i turkos melamin (nu har jag äntligen accepterat att den måste bort)

2 plastbunkar (samma som ovan)

3 skärbrädor i plast (you know the drill)

Kommentera

