It’s alive!

Hurra! Appen funkar igen så att jag kan blogga på mobilen. Jag håller som bäst på att fila på det där ni ville veta mer om. Kommer snart om ni har tålamod.

Så länge bjussar jag på några bilder från gårdagens promenad i ett soligt vårvinterSkåne. Trist nog blåste det iskallt så det blev ingen lång runda men nu kan jag med gott samvete säga till min läkare att jag visst det promenerar, precis som hon vill att jag ska göra.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/046/16715576/files/2015/01/img_3207.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/046/16715576/files/2015/01/img_3208.jpg

Kommentera

