En del saker var faktiskt bättre förr

Titta! En handlare som infört glasflaskor till mjölken. Så här vill jag att det ska se ut i alla butiker. Heja, heja!

Bild lånad av Mia Magnusson

Om jag ska diska min glasflaska och ta med den när jag handlar så innebär det ändå mindre jobb än att åka iväg med återvinningen, vilken verkar växa själv under natten. Jag skulle mycket hellre lägga jobbet på att använda förpackningen själv igen än att skicka iväg den till någon som ska göra en helt ny av den. När kommer det här till Skåne?

Comments
One Response to “En del saker var faktiskt bättre förr”
  1. Jonas skriver:

    Stort GILLA på den!!!

    Gilla

Kommentera

