Snart premiär

Kommer ni ihåg att jag började spela teater förra hösten? Jag har hängt i trots dålig ork och nu är det snart dags för premiär. Lördagen den 24 september klockan 18 spelar vi Tjechovs Tre systrar på scen 3 på Spångatan 20 i Malmö. Skulle någon vilja komma och titta så föreslår jag bokning av biljetter via Malmö Amatörteaterförening där fler speldatum också finns att hitta.

Nu hoppas jag att jag mirakulöst tillfrisknar från vad som verkar vara början till bihåleinflammation så att jag orkar ordentligt och så att inte nästäppan pajar mitt tal. Citat från förra veckans ICA-besök: ”Det kanske är bäst att jag pratar i kassan mamma, det hörs inte riktigt vad du säger.” Tills vidare kan ni se vår trailer för pjäsen. Hoppas vi ses där!

Comments
2 Responses to “Snart premiär”
  1. Matilda skriver:

    Vad skoj att du blev kvar och att det snart är premiär! Har själv haft uppspel på MAF för många år sedan och minns det som skoj och mysiga scener.
    Krya på dig och ”lyckosparkar”!

    Gilla

Kommentera

