Trött är liksom inte ordet

Jag orkar inte blogga just nu. I måndags trappade jag upp arbetsinsatsen ett steg till och började med yttre tjänst i biblioteket igen. Det blev en lång dag och jag har inte riktigt hämtat mig än. Jag har dessutom haft väldigt svårt att somna på kvällen och har varit uppe på nätterna med vaken son så jag är minst sagt lite omtöcknad. Jag har faktiskt inte ens orkat handarbeta utan har istället läst ganska mycket så något positivt kommer ju av det hela.

Jag har dock en massa påbörjade inlägg och jag hoppas ni orkar stanna kvar för det kommer hela tiden nya tankar som jag vill vända med er. Vi ses snart!

Comments
One Response to “Trött är liksom inte ordet”
  1. andrumyoga skriver:

    Jag stannar kvar! Dina inlägg är värda att vänta på. 🙂 Ta det i din takt, och hoppas att dina krafter snart börjar återvända.

    Gilla

Kommentera

